HEJ
Mitt namn är Mathias Hallberg och jag är 49 år gammal. Jag har genomgått en hel del utmaningar i livet, inklusive en svår uppväxt med en far som drack. Detta ledde till att högstadiet blev en mycket svår period för mig.
Jag börja sysselsätta mig och dök ner i böckerna istället så gymnasiet handla om el, data, nätverk, programmering media,industriteknik och teknis läste på om bokföring vid 16 års ålder anordna stora discon i sporthallar med SSU starta sedan företag med 2 Butiker en Bensinmack med livs och Videobutik och samtidigt körde event. Körde hårt på kvantitet så omsättningen va hög. En rolig tid. Började sedan läsa mer om Hemsidor och sociala plattformar något jag fortsatt gjort 2000 la jag ner butikerna börja på Transcom sökte som gruppchef men just då fick man börja med Försäljning . Jag va riktigt duktig så jag och en tjej parades ihop då vi va företaget toppspelare allt va så naturligt då service va viktigt då man drev eget. Blev gruppchef börja direkt då det inte fanns någon statistik på de anställdas försäljning så byggde upp ett rapport system i access och excel så man fick fram statistik access va jag så van med då jag byggde mitt eget kassa system till butikerna. Andra gruppchefer tjata de ville ha det samma så alla fick det jag va oerhört glad och trivdes då man fick mer ansvar så under semestern fick jag ansvaret som keycounts manager över Tele2. Under semestern fick man det finaste ansvaret att ta hand om de 320 säljare något som va riktigt kul.
#entreprenör #karate #nostalgi 📚🥋🎶 #el #karate #disco #SSU
Fortsättning följer…..